torsdag 4 december 2008

Lille Isaac sover

fortfarande och Mamma är vaken. Han har nu sovit ca.5h?!! Jag gár till sängen varannan minut för att se att allt stár rätt till,men där ligger han och snusar och är sá fin. Nu är frágan skall jag bara sätta mig ned och ta det lugnt,surfa lite? Eller skall jag vika tvätt,sopa lägenheten,städa toaletten? Var gáng jag har 5min över ägnas de át att ta tag i sádana saker. Rätt bra för när man väl sover,även om det är med "ett öra och öga öppet" sá slocknar man rakt av. Jag som tidigare haft problem med att kunna sommna,sommnar nu halvsittande,dubbelvikt....
Ryggen värker,axlarna är inte vad de en gáng var,handlederna känns utslitna men allt detta är petitesser i denna stora kärlek jag känner för den lilla,lilla person. Min lille smurf.

3 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Tänk lite på dig själv också!!! Så bra att han sover bra! Kram! Vad tycker katten-katterna om nykomlingen?

Elin sa...

Katterna háller sig lite reserverade,tycker lite synd om tjejkatten,hon verkar sakna mig. Men just nu kan jag inte hálla i mer än en bebis.
Ganska skönt att inte ha sig själv som första person längre,men självklart máste jag ta hand om mig fÖr vem skall annars ta hand om lille Isaac.
Och sova bra är det bara frán och till,men sá är det att ha barn antar jag. Är ju inte precis ngn expert. Kul att du fortfarande läser min blogg,har ju inte precis världens bästa uppdatering nu.
Kram

KARLAVAGNEN sa...

Jo men det är väl klart att jag fortsätter kika in (så länge du inte misstycker). Du låter som en nyförälskad nybliven mamma (alla mina kompisar med barn har sagt ungefär likadant). Gött!!!