fredag 28 november 2008

Mormor och Isaac







4 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Så fina ni är! Å trötta!!!!

Anonym sa...

Ämenjadööööör!!! Sååå bedårande!
STOR kram på dig älskade vännen, hoppas vi får möjlighet att ses pronto, kan knappt fatta att det snart är ett år sedan.

Love!

Elin sa...

Ja trötta är vi,men det beror nog mer pá de övriga problemen men min karl´s föräldrar än vár son. Nágon dag skall jag skriva ett inlägg om hur de behandlar äldre här i Spanien.Isaac och jag háller förövrigt pá att lära oss att synka,och det börjar gá riktigt bra.

Ja du Gonza har du sett vad jag har lyckats med,en alldeles fantastisk liten son. När Mamma var här pratade vi om att jag skulle kanske áka hem i Mars/April.
Vi fár se hur det blir.

Stor kram till er alla 2 :)

Unknown sa...

Herreguuuud ja, hur söt får man bli!? Ser framemot att få träffa er i Mars/April.

Mängder med kramar och puss