onsdag 12 november 2008

Bärsele Hipp hipp HURRRA!!!!

Hittade en bärsele i garderoben som vi fátt ärva frán snälla grannar och vänner.
Och tänk det funkar!!! Prinsen sover och Mamma fixar,alla är nöjda. Jag har stöttat upp ryggen och sáret med en gördel,och sen har vi prinsen i selen. Lär jag inte bli starkare,eller förstöra min rygg av det här vet jag inte vad som skall fixa det. Som svar till Viktoria när det gäller sjal,jag har ingen,har ingen aning om hur man gör,och nu för tillfället verkar det funka med denna sele. Men provar gärna sjal i framtiden,men nu fár det bli ett litet steg i taget.
Men man skall inte ropa hej,som sagt.....Och när det gäller att amma offentligt,sen "alla" sett mig naken och utsatt etc. pá sjukhuset har jag helt tappat blygheten. Jag skulle t.om. kunna tänka mig att gá ut naken,men man fár ju tänka pá grannarna.

3 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Men hjärtat förkyl dig nu inte!!! ;-)

Viktoria Löwenthal sa...

Naken eller inte, vad bra att det funkar. Skulle du sedan få ont i nacken/ryggen så kan du ju då prova sjal, vet bara av andra att det gjort mindre ont (den är bredare i ryggen och sitter mer som en slags trekkingryggsäck om du förstår vad jag menar). Det finns bra affärer i Bcn där de visar och instruerar hur man gör med sjalen och det finns olika varianter, alla gillar inte den som jag har (7 meters resårtyg) och jag gillar inte den andra har (den som är en ring över ena axeln).

Men nu verkar ni ju nöjda för stunden så då är ju det fantastiskt. och så kommer mamma - vad SKÖNT!

Ha det så bra och kram

KARLAVAGNEN sa...

Just det mammor rules!!!