onsdag 12 november 2008

Den enarmade bloggaren

det är jag det. Isaac sover pá min arm,efter ca 3 försök till att lägga honom i vagnen sá att jag skall kunna tvätta mig,diska disken,och sätta pá mig andra kläder än pyjamas ger jag upp.
Isaac vill bli buren,vill sova i stora sängen med Mamma. Hans egen säng,eller barnvagn har vi bara till prydnad för tillfället. För fár inte lille prinsen som han vill skriker han med STOR lungkapacitet.Jag älskar min prins,men det är LITE svárt att fá nágot annat gjort,tur att Mormor kommer ikväll sá att hon kan sköta markservicen i en vecka.

1 kommentar:

Viktoria Löwenthal sa...

hu huuu
jag har ju då en lite likadan. för att inte få turticulis eller vad de nu kallar det (lätt hänt när man har en unge hängande på ena armen och gör allt med den andra) elelr ännu värre: De Curvains syndrom (vanligt bland mammor, gör väääldigt ont i hand/handled och man måste gipsa varpå man belastar andra handen 150% och får det där också) så bla bla bla vad jag ville besservissra fram är att: Att använda bärsjal till sådana här barn är väldigt smidigt så slipper man dem för ett tag. En väldigt bra investering och man kan springa till posten etc i lugn och ro och sedan om du blir riktigt varm i kläderna kan man om det blir akut nödvändigt amma i smyg utan att det märks. Jo ta mig tusan. Sjal gör mindre ont än de där baby björn.