torsdag 6 november 2008

ISAAC

Nu är han här min lille Isaac. 2kg750gram 48cm. Ca 14h förlossning,sen akut kejsarsnitt där narkosläkaren nästan tar livet av mig eftersom all bedövning gár uppát istället för nedát.
Jag fár slangar och tuber nedkörda i halsen,och min karl tror att jag kommer att dö.
Jag ligger senare 6h i uppvakningsrum,och senare 3dgr inlagd. Nu är jag hemma men det är inte lätt att röra sig. Därför inga foton just nu. Men vi már alla bra,och min lille prins är en riktig snuttegris som inte vill släppa tutten,eller vara ngn annanstans än i Mammas armar.

5 kommentarer:

Carin sa...

Grattis!!!!! Vilken pärs, men vad skönt att veta att allt gick bra till slut, jag har väntat så! Många lyckönskningar!

KARLAVAGNEN sa...

ÅÅÅ GRATTIS!!!!!!!

Anonym sa...

Ååååh!!! HURRA!!! Jag har blivit TIA!!!! FELICIDADES till hela familjen och stora kramar till dig min kära väninna, jag är sååå stolt!

Sevilana sa...

Tjohoo äntligen är Isaac här!
Läääängtar såååå efter att få se första bilderna snart på lillen.
Bästa, starkaste modigaste Elin.
Massa kramar

Elin sa...

Tack alla för era fina kommentarer och att ni tänker pá mig.
En stor kram tillbaka till alla som har varit sá snälla mot mig.
Kram