tisdag 18 december 2007

Almost done....

Har en dag kvar att jobba innan min julledighet börjar och jag kommer att befinna mig i Sverige.
Men känner nästan ingen glädje,är helt slut. Det har varit en hemsk helg med uppgáng kl.04.30 varje dag,en av nätterna vaknade jag runt tre med en mensvärk som var outhärdlig plus förkyld och ont i halsen. Jag stod dock ut hela dagen,gick bara en timme tidigare. JJ kom och mötte mig vid táget,han hade köpt lösgodis,en ny strumpa till min mobil och en skraplott. Jag bara bölade när jag ság honom,och snyftade"Tengo pipi".=jag är kissnödig. Han fick leda mig till toan pá Mc Donald´s vid Sant´s. Sen när vi kom hem gjorde han soppa,och lät mig inte röra mig ur soffan. Ibland är han bara bäst(bör väl säga jämt,kan ju hända att han en dag lär sig svenska).

Inga kommentarer: