tisdag 17 mars 2009

Foträta människor köper foträta skor.

Har en kompis här i Svedala som jobbar i butik för ett känt foträtt märke.
Hon är bjuden på fest på Lördag och har egentligen sagt ja till att jobba på Söndagen,men nu har tydligen en annan tjej erbjudit sig att byta till till Lördagen. Och det är klart hon måste byta.
Om hon är bjuden på fest på Lördagen kan hon inte stå och sälja foträta skor på Söndagen.
Har för mig att foträta människor(lalla i skogen ,ååå vad naturen är underbar människor),har lite svårt för att acceptera bakfulla försäljare. Men det kaske bara är jag som tror det?

2 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Det tror jag inte stämmer. För foträta skor kan även numera vara rätt kul och nästan fest-liga.

Även de som som bär foträta skor.

Elin sa...

Jo men visst,även jag var ju ute efter foträta skor häromdagen. Och jag har en gång i tiden varit rätt festlig,just nu känner jag mig dock lika kul som en gammal urlakad disktrasa. Jag överdriver bara.
Tycker nog mest bara att det är bäst för henne att inte jobba dagen efter. Har själv stor erfarenhet av att jobba bakis,och det är inte kul.