torsdag 16 april 2009

Inskolning vadá?

Min lille,lille kille har idag gátt sin andra dag pá dagis,a 3h. Alla bekanta och vänner i Sverige var helt bestörta över att bebben redan vid 5 1/2 mánad skall börja pá dagis. Även jag är bestört,men vad skall jag göra,jag máste jobba. Har bara en vecka kvar pá ledigheten ,sen drar det igáng.
Han ser sá liiiiiiiten ut där i sin klass,för det finns andra som redan kan gá. Igár förstod han nog inte att jag gick,allt gick sá fort. Lämmna över bebisen,plus blöjor etc.(ja,jag betalar en förmögenhet och fár även stá för mat etc,hela balletten). Och sen bye,bye. Men idag tittade han lite sorgset pá mig,stackarn. Och stackars mig,mitt hjärta blöder. Men nu skall jag gá och hämta hem min lille,lille kille och vi skall busa och leka,och pussas och kramas jättemycket.

Inga kommentarer: