torsdag 2 april 2009

Nu skall det shoppas

loss riktigt ordentligt. Har ni också en shoppingtarm som det suger i ibland. Det är då man brukar komma hem med saker man inte behöver,och VERKLIGA behov är något jag tänker på ofta nuförtiden när jag tänker shopping. Så jag brukar lägga band på mig (och röka en cigg istället). HJÄLP,hon har barn och hon röööööker(jag kan lugna alla med att jag inte ammar).Det blir ju också såååå mycket ekonomiskt bättre eftersom det är väldigt billigt att röka(ironi,om ingen förstod).
Nu skall jag i alla fall snart iväg med min lille sötnos(imorgon kanske jag kallar honom terroristen),till det lokala stora shoppingcentret och försöka hitta något som passar,som sen jag slutade amma,inte för att jag ville ,utan för att Isaac föredrog nappflaskan,inte är så lätt. Att hitta något som passar alltså. Jag kände mig rätt vacker när jag var gravid,nu hänger allt.Jag har 2 sherrytomater till bröst,men inga toppiga fina sådana utan lite lätt saggiga. Det fladdrar i den mycket bleka underarmen när man vinkar. För att inte tala om min bleka(vita) feta cellulitbetäckta röv och lår.Guuud vad jag längtar till sommaren och att få visa upp min vackra kropp på stranden.
Här skall det handlas stora tunikor,och en burka baddräkt.

1 kommentar:

KARLAVAGNEN sa...

Du är underbar!!! :-)

Lycka till med shoppandet nu.