tisdag 29 januari 2008

Min dator háller pá k_ka ur..

Min mest älskade pryl háller pá att fá spel. Jag tror(för jag och dessa tekniska prylar kommer inte överäns)att mitt antivirus inte är tillräckligt bra. Jag har nämnt detta ett antal ggr till JJ,och han säger att han skall ta med den till en kille pá jobbet som är duktig pá sádant. Men jag gillar inte det,varför kan jag inte bara ta med den till min lokale datahandlare,láta dem rensa den,och sedan láta dem installera ett nytt bra antivirus? Men nej," lát mig sköta detta ",säger han ungefär som att han skulle vara en hacker av världsklass.Alltsá jag skulle verkligen villja kunna mera om datorer,och programm etc,men det är liksom inte min grej,jag blir snabbt uttrákad. Jag vill bara att det skall funka sá att jag kan surfa ifred-en paz y tranquilidad. Men nej nu tar det asláng tid,det poppar upp en massa skit som inte gár att stänga ned. L om du läser detta kan ju du ta dig en titt förbi nágon dag,du brukar vara duktig pá sádant. Sá kan du sammtidigt ocksá lära mig min julklapp,jag kallar den mp4,men tror att de nu kallas I-pod,whatever. Den ligger fortfarande i sin láda med alla tillbehör,har inte tagit upp den en enda gáng.Jag blir nervig bara av att veta att den existerar. Sá om nágon som läser detta känner mig,och bor i Barca,titta gärna förbi,jag bjuder pá mat eller vad som helst medans ni lagar min dator,installerar I-pod´s cd:n pá datorn,och sedan fyller den med bra musik. Sedan behöver ni bara visa mig hur man stänger av och pá,är det en deal? Ni som inte känner mig,eller kanske inte bor i närheten,skicka gärna goda rád. Men inget som innebär att jag máste läsa en instruktionsbok.

Inga kommentarer: