fredag 16 maj 2008

Fibercroassant

Har min karl köpt till mig i stort sett varje dag under min semester. Men idag när jag vaknade(jag sommnar alltid seeeent,tror alltid att det skall komma nágot bra pá tv:n),och ringde till JJ för att frága var han var? Även han har semester denna vecka,och han gillar att sticka ut pá en gáng för att röra pá sig,köpa bröd,ta en kaffe i baren brevid váran port. Han kommer i alla fall hem med 2 olika sorters croassenter,men ingen av dem var fiber." De var slut älskling,sá jag köpte dessa istället". Gissa vad min reaktion är,mina tárar börjar rinna stillsammt "men jag vill ha fibercroassant,och mamma är inte här"(förkortad version,men ungefär vad mitt bölande denna morgon gick ut pá). Jag tuggade i alla fall i mig croassanterna,men hasade mig tillbaka till sängen,och där har jag legat hela dagen och blivit servad av min fantastiske karl. Skall väl tilläggas att jag har ont i ryggen,det nyper till och strálar ned i benet lite dá och dá. Jag hade även ont i huvudet,och en enorm trötthet som nog skall tillskrivas psykologiska orsaker.
Diagnos=jag är en blödig jävel.

2 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Har du provat simning och promenader (i andra skor än pumps?) mot ryggvärken?

Elin sa...

Nej jag gár bara promenader i stilett klackar ;)
Simmning gillar jag,men vill helst bada i havet och det har regnat rätt mycket här den sista tiden.
Men jo jag gár promenader,gillar att promenera.