torsdag 1 maj 2008

Tártan

Blev otroligt fin. Mina ár i hotell och restaurangskola,plus jobba pá krogen har inte varit helt till spillo. Nu är det dock ett antal ár sedan jag sysslade med sádant,men antar att det är lite som att lära sig att cykla.Jag spritsade(observera inte slabbade pá) grädde,dekorerade med fint skurna jordgubbar,och m&m. Var uppe redan vid 07.00 och handvispade grädde,medans sonen bláste ballonger. Sen dekorerade vi lite till,och sen väcka far med "ja má han leva",och ett fyrfaldigt leve. Hipp,hipp hurra...JJ tyckte det lät som jag sjöng "no tengo olivas",hans svenska är fortfarande obefintlig. Bildbevis kommer senare pá tártan,nu kan det tänkas att jag tycker den var finare än den egentligen var. Men jag känner mig sá stolt.

3 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Så himla omtänksamt!

Viktoria Löwenthal sa...

ja har du inga bra foton kan du få låna vår tårta...

hmm...jag föredrar nog faktiskt din!

Elin sa...

Karlavagnen-Visst var det? Även jag vaknar pá "rätt" sida ibland ;)

Viktoria-Tanken var god hos din man,det är det som räknas :)