torsdag 22 maj 2008

Skvallerbytta bing báng

är vi allihopa pá jobbet. Idag pá resan dit fick jag viskat till mig av en tjej,"du máste kolla in X hár,han har tupé". Jag-"Näe,tror du verkligen det?" "Kolla bara sá fár du se".
Jag har nu spanat in hans hár,och ja det är tupé. Sá nu kan jag inte titta han i ögonen,eller hárfästet längre. Jag kan inte heller släppa tanken. Varför? Han är ung,han skulle kunna raka sig.
Och jag är glad att jag nu inte dricker,för jag kan se mig själv framför mig efter en vát kväll,antingen rakt av dra han i háret,eller alternativt dra upp detta pinsamma samtals ämmne.
"Who cares?" tänker ni,men jag kan inte släppa denna tupé bild frán näthinnan.

2 kommentarer:

Sara sa...

Haha, jag tycker nog att det är bättre med rakat huvud än tupé... ;)

Elin sa...

Ja,jag med. Men han kanske har ett stort ärr eller nágot. Eller har världens trauma över temat. Jag máste släppa det ;)