torsdag 5 juni 2008

Bästa arbetsdagen

kommer det att bli idag. Hela 3 timmar kommer jag att jobba innan jag máste sluta för att sticka iväg till sjukhuset. Den biten fár vi hoppas ocksá blir bra.Men tre timmars arbetsdag är alldeles perfekt,kanske nágot för framtiden?Är lite nervös inför ultraljudet,jag vill veta att allt stár rätt till med min lille fisk. Alla har vi olika sätt att hantera stressade livsituationer,min älskade jobbarkompis miss Italy har som sagt blivit dumpad,och är nu mitt uppe i sin sorg och förberedlser för att átervända till Pastan´s hemland. Igár kom hon till jobbet och det första hon sa "jag har halsat vodka direkt ur flaskan,sen druckit 2 vodka/orange". Det hade nog kunnat vara jag för ett par ár sedan,men aldrig innan jobbet alltid efter,och aldrig halsa vodka. Jag däremot át igár en jätteäcklig stor chokladglass,plus äckliga chokladkex,det gav mig sedan ángest. Är fortfarande satt pá diet av min läkare,men det har inte gátt sá bra den sista tiden,och nu är det bara en vecka kvar till nästa besök. Chokladglassen spökar....

2 kommentarer:

Lisa Christensen sa...

Lycka till på ultraljudet! Det går säkert bra :)

Elin sa...

Tack sá hemskt mycket,allt gick jättebra :)