måndag 9 juni 2008

Paniskt rädd för att

bli förkyld. Har nu gátt omkring i 2dgr med lite ont/sur i halsen känsla,och i näsan.
Rädslan kommer ifrán att om man är gravid sá fár man inte äta nágra mediciner,och jag ser mig själv framför mig med halsfluss eller liknande,páväg att dö helt enkelt och inga mirakel piller i synlig väg.
Jag har alltid varit pro-piller,ont i huvudet-ta en treo etc... Bakis-ta allt du kan komma över,brukar i och för sig inte hjälpa,men kanske lite psykologiskt.
Inatt át jag surt godis i brist pá halstabletter mot mitt halsonda,hjälpte lite faktist,men självklart asdáligt mot diet,och prasslandet i pásen väckte partner ett antal ggr.Men vad gör man inte,máste ju kurera mig pá ngt sätt. Har nog lyckats hálla det värsta förkylningsutbrottet tillbaka med x-antal koppar té med honung,nog sá bra och nyttigt,men gud sá trákigt.

Inga kommentarer: