måndag 2 juni 2008

Jag vill hálla

i en bebis. Ser mycket bebisar pá mitt jobb av de diverse nationaliteter,och de senaste dagarna har jag fátt ett fruktansvärt sug efter att springa fram och lyfta upp dem. Hálla i dem och känna hur de känns,stoppa fingret i deras hand och känna dem klämma till hárt. Men självklart har jag hállit mig lugn. Men suget sitter där,har ingen riktig bebis erfarenhet. Min bror har 2 barn,men jag har inte varit där sá mycket eftersom han bor i Göteborg,och jag för det mesta när jag ákt hem,ákt till Tokholmen. Inga kompisar som har bebis,vissa arbetskamrater men de háller ju bebisarna hemma. Mina hormoner har gjort konstiga saker med min kropp och person. Började ana riktigt orád,när jag började att baka,och gjorde tárta till min karl pá födelsedagen. Det var dá jag inság att det var kört. Den gammla Elin hade köpt en tárta,den nya bakar,málar glaslyktor,klistrar snäckor pá speglar för att dekorera,har flätor i háret,och har ett vansinnigt sug efter att hálla i bebisar.Jag fár nog ta och byta namn frán och med nu heter jag Bull-Ulla,en riktigt levande bild av en urmoder,fertil,kurvig och kvinnlig(och knäpp).
Ciao frán Bull-Ulla

Inga kommentarer: