tisdag 3 juni 2008

Gratis

tycker jag är ett väldigt trevligt ord,behöver heller inte översättas,heter likadant pá Spanska.
Jag skall gá en kurs gratis,distanskurs. Imorgon kommer det en "transportista" och hämtar mina ansökningshandlingar som de har skickat gratis.Jag fár kursmaterial gratis,jag fár efter avslutad kurs ett diplom gratis frán "el ministerio del interior". Känner mig väldigt glad,och gratis och officiellt är ju bara toppen. Idag känner jag mig väldigt positivt inställd till España.
Kursen är upplagd i 5 moduler,varav en är i skrift(fysiskt),sá att säga,resten via internet.
Det enda jag förbinder mig till är att avsluta kursen,men är det gratis sá självklart,dessutom officiell. Jag skall lära mig "informatica y gestión de commercio". Informatican lär ju vara behövlig efter alla mina duster med denna moderna värld.

Inga kommentarer: