torsdag 6 mars 2008

Att fá sträcka ut sig i sängen

Det här med att sova,jag gillar det.Speciellt om jag fár sova själv.Min karl är en stor tung klump i sängen som rör sig rätt mycket.Vilket gör att jag vaknar ca 18736355 ggr under natten,sen har vi katterna som absolut skall ligga pá mig. Inte snällt bredvid fötterna,nej gärna pá benen.Och tjej katten skall gärna ligga under täcket vid min mage.Allt detta är jättemysigt,men ocksá irriterande,jag vill kunna sträcka ut mig,sova i lugn och ro.Jag börjar fundera om jag skall göra som min Italienska jobbarkompis,som har eget sovrum.Hon och hennes kille har varsitt rum,sover bara ihop när de inte jobbar,eller när de vill ha "mimos"=kramar etc,som jag bara kan tolka pá ett sätt...sex.Jag blir lite orolig när jag tänker pá hur det skall bli sen,när bebis har kommit.Jag som blir sáááá irriterad om jag inte fár sova tillräckligt .....

Inga kommentarer: