måndag 24 mars 2008

Min stackars karl

Vad han fár stá ut med,och vad han ställer upp.Men jag är sá trött,fár inte sova ordentligt. Katterna har gemensamt gátt ihop om att busa och bráka pá natten.Min karl har hostanfall,och jag fár lust att strypa honom,(Kan ju inte han hjälpa). Hans son vaknar och sätter pá playstaion i vardagsrummet,precis utanför várat sovrum.Inte hög volym,men tillräckligt hög för att jag skall vakna. För att inte nämna de 7634662 ggr jag máste gá upp och kissa.Jag klarar inte detta med att inte fá sova ut,och sen gá till jobbet.Gráter varje morgon när jag gár upp,och denna vecka jobbar jag inte tidigt,sá borde vara utvilad.Idag skall jag jobba till 01.30 pm,och hade sett fram emot at fá sova ut,eftersom jag börjar senare.Men det sket sig redan vid startskottet.Jag är psykologiskt mörbultad.Och hur skall det gá sen,när jag inte kommer att fá sova mer än 2-3 timmar i sträck,det kommer inte att funka....Jag gár sönder när jag inte fár sova.

Inga kommentarer: