fredag 14 mars 2008

Gratis tandvárd

Vill du fixa dina tänder gratis-bli gravid.De skall nu ett om ett par dagar göra en limpieza,och sedan laga ett hál.Jag hade tidigare uppfattningen om tandvárden frán Seguridad Social,att de i stort sett bara drog ut tänder.Men tydligen inte om du är gravid.Perfekt tycker jag,aldrig fel att de fixar dina tänder helt och hállet gratis.Kan försöka fá dem att även bleka dem,men tror inte att det gár hem.

Nu skall jag och min karl áka till Blanes och sova en natt pá lyxhotell. Här kommer min man och skall tillägga nágot:
Bueno estoy muy contento de ir con mi princesa a blanes, espero que tengamos la opurtunidad de ir toda la vida a sitios diferentes, soy muy feliz a su lado , por cierto cariño comprame calzonzillos mas comodos ja ja pusi pusi

Inga kommentarer: