fredag 29 augusti 2008

Dig kan man ju prata med.

Jag har en lillebror(egentligen inte),men jag har en arbetskamrat som är en liten petit suisse(=ung och söt). Vi kommer väldigt bra överens,han betraktar i stort sett alla andra i min álder som gammla,men inte jag. Mig gár det att prata med :) Antagligen jag som är väldigt omogen.
Jag brukar ge honom rád om tjejer,om att festa etc. Brukar láta ungefär sá här,"hade jag varit som dig hade jag ...Om jag inte vore gravid skulle jag visa dig hur man festar..Ring inte idag vänta tills imorgon..."
Han har alltid varit väldigt snäll mot mig,speciellt nu under graviditeten. Och igár fick jag en avskeds present av honom,jättefina kläder till min lillekille. Jag blev alldeles rörd och tárögd. Kommer att sakna min lillebror och hans tjejhistorier och funderingar.

1 kommentar:

KARLAVAGNEN sa...

Han kanske kommer och hälsar på under mamma-ledigheten? Gulligt av honom.