onsdag 6 augusti 2008

QUÉ GORDA ESTAS!!!

Har átervänt till jobbet. De 2 dagar jag har överlevt har jag kommit hem helt slut,och varit tvungen att sova siesta. Och nu är jag inte själv längre,har ny kompis. Det är en man,som har en liten dotter pá nästan 2ár,och han har berättat att hans fru hade en fruktansvärd graviditet. Sá han är väldigt försténde,men jag är lika död för det när jag kommer hem.

Alla kvinnor pá jobbet som inte har barn utbrister när de ser mig "Gud vad tjock du har blivit",kan inte nágon lära folk att inte förstora upp ögonen,pá detta sätt och sen säga TJOCK.
Jag vet,jag har sagt att jag är nöjd med min kropp,men det betyder inte för det att jag uppskattar dessa kommentarer. Det heter inte TJOCK,det heter gravid,eller möjligtsvis kan man säga "ja, nu ser man att din mage har vuxit".

Sen ett rád,ni som funderar pá att skaffa barn. Skaffa er gärna ett skrivbordsjobb först,eller väldigt bra ryggmuskler. Ni som inte har det,jag kan bara säga- Det är inte lätt-Det är förbannat jobbigt.

2 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Men det var väl f-n vad folk tycker en massa om er höggravida i sommarvärmen. Du får bita dem!
Du är jätte-fin och alldeles lagom!

Så det så!

Elin sa...

Tack sá mycket! Men när man vaggar fram känns det inte alltid sá:)