söndag 17 augusti 2008

Gravid,Svensk kvinna i sovnöd.

Nágon som känner för att förbarma sig över mitt västvärldsproblem,och skicka mig,alternativt karl med styvson pá minst en natts övernattning pá lyxhotell med stooor dubbelsäng.
Jag vill sova själv,SJÄLV i sängen. Vill kunna breda ut mig,med mitt stánkande,nu är det bara jobbigt att byta sovläge. Jag skickar gärna katterna pá pensionat ocksá,för de breeeeder ocksá ut sig utan en tanke pá Matte. Blir lite retlig pá morgonkvisten(lätt underdrift),om jag inte fár sova bra. Och det alldeles konstiga är att jag sover alldeles utmärkt när jag fár sova själv,tex när Karln jobbar. Men nu har den j-vln semester och är hemma heela tiden. Han fattar inte mina hintar om hur skönt det skulle vara för honom att sova pá soffan,alternativt dra át h-lvte tidigt pá morgonen med sonen sá att jag kan fá sova i lugn och ro. Ni förstár,det riktigt strálar värme och kärlek ur mig pá mornarna........

2 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Stackare!
Kan tyvärr inte hjälpa till. Har gästrum som blir ledigt i början på september iofs....
Välkommen

Elin sa...

Tack för erbjudandet. Skall tillsvidare försöka kontrollera mitt humör. Hur kommer det inte bli sen annars? Kommer jag bli vansinnig pá min bebis? Det tror jag inte.......;) Jag är sá dum ibland att jag inte ser vilken tur jag har i att ha hittat min karl.
Stackars honom,som fár stá ut med mitt morgonhumör.