onsdag 14 november 2007

4 dagar sen....

Jag är 4 dagar sen med mensen,shiit jag skiter pá mig. Ok,jag vet att jag skrev att vi skulle försöka,men tänkte nog inte att det kunde gá sá fort. Jag är inte korkad,vet att det kan vara en liten försening bara,och sen är det ingenting.Áterkommer med mer detaljer om huruvida familjen kommer att utökas eller inte. Läste precis i Aftonbladet "ätstörning hos gravida allt vanligare",gravida ser sig som fula och groteska. Ja det är nog inte min största oro,utan mer hur fan vi skall fá ihop det,ekonomiskt och tidsmässigt om det nu är sá. Men det kunde jag ha tänkt pá innan som sagt,vilket jag ocksá gjorde,men har väl ngn slags inneboende optimist som tänker "det löser sig",sa han som sket i Valhalla(stor simhall i Gbg).
Nu kanske detta är falskt alarm-áterkommer.........

Inga kommentarer: