torsdag 1 november 2007

Láááánga och trákiga filmer








Idag har jag varit ledig,inte för att det är helgdag,utan för att "me toca".
Har ett rotativt schema pá jobbet,men idag inföll det att jag var ledig när alla andra ocksá är det.
Sá jag och Jj har haft en slappar dag,soffa, dvd,filt och allt inom räckháll mkt niiice.Men fyfan vilken dálig film,láng ocksá. Jj somnade men jag skulle absolut se klart,fattade ändá ingenting.

Sen funderade jag pá vad jag skulle fylla i i min profil,ja ni vet böcker man gillar,filmer etc.
Kan inte bara skriva vad som helst,ja nu utgár jag ifrán att ngn stackare läser denna blogg....
Jag menar bara att jag kan inte skriva typ Teminator 2 pá filmval,för dá verkar jag ju inte vara ngn intressant person.Men á andra sidan vem bryr sig. Gillar mkt att läsa,men kommer i stort sett aldrig ihág författare eller boknamn,guldfisks minne. Paulo Coelho(tror det stavas sá),skriver en del intressanta böcker,men det vore bättre om jag kunde komma pá ngt namn som ingen annan känner till,sá verkar jag väldigt klok och intelektuell. Hmmm kom just pá att jag kan ju hitta pá ngt bara,ingen kommer att förstá och sá kommer "hela världen tro" att jag är en klok och intressant person,och att man bara máste läsa min blogg .För gör man inte det är man .....Äsch ska sluta spána nu,vem bryr sig?

Sätter in en bild pá mig när jag kysser en pokal,sá kan jag ju drömma om att jag vunnit ngt slags blogg pris . La mejor "bloggare" en todo el mundo(storhetsvansinne)....

Inga kommentarer: