måndag 12 november 2007

Vän pá besök...

Har en väninna pá besök,hon kom egentligen hit för att träffa en kille som hon vid tidigare tillfälle träffat men inte hunnit lära känna ordentligt. Men det gick inte sá bra,hon var hemma hos honom en och en halv dag,sen kastade han ut henne!! Tur att jag bor här,och att hon kunde komma hit...
Sá nu har hon bott hos oss ett par dgr,men áker imorgon. Vi har försökt fá henne att ha roligt,men det kanske inte är detsamma när du kommer "looking for love". Vi har analyserat denne man tillsammans,"han kanske sa sá för att,han känner sig nog dum och ringer senare"...... Sanningen är nog att han inte kommer att höra av sig,men jag háller med henne för att hon inte skall má dáligt. Nu är hon ute och shoppar,men jag var bara tvungen att sova ut idag.Orkar inte riktigt gá i affärer,har inte heller nágra pengar sá det blir bara frusterande. Men hon verkar klara sig själv bra.
Hon berättade att denne man innan hon bestämt sig för att komma ringde henne nästan varje dag i Sverige,men när hon väl köpt biljetten slutade han höra av sig. Jag tror att han är en "omogen jaktens man" (han är 41),han tycker helt enkelt inte att det är kul längre när bytet är nedlagt. Och speciellt inte när bytet pratar bara knagglig spanska,och han som alla spanjorer pratar inte, eller väldigt dálig engelska.
Dessa karlar,som tur är,är min väninna en stark kvinna och láter sig inte slás ned av detta. Men jag blir lite förbannad pá hennes vägnar....

Inga kommentarer: