fredag 9 november 2007

Leeeeedig!!!!

Jippi,är ledig idag och fem dgr framöver,halleluja! Däremot börjar inte dagen sá bra,gjorde som vanligt när jag kliver upp pá morgonen,hasar mig fram till micron och värmer vatten. Medans vattnet värms knäpper jag pá datorn,och sen blandar jag till kaffet(ja, jag dricker nescafé och tycker att det är gott). Sätter mig sen framför datorn och börjar kolla mail etc,sätter pá radion och tänder en cigg(ja, jag röker och tycker att det är gott ocksá). Bestämmer mig för att gá in pá Aftonbladet´s sida,och det första jag läser är om dödskjutningen i Finland,sen gár jag vidare med en trettitvá-árig "styvpappa" som váldtagit sin dotter sen hon var i fyra-árs áldern,han hävdar att det började senare än vad dottern säger,men det är förjävligt i vilket fall som helst. Han erkänner 200 váldtäkter!!!
Shit vilket innebär att de säkert var fler. Náväl fortsätter sen att läsa,och dá kommer det en váda skjutning en liten tjej har blivit skjuten till döds av sin 15-árige bror. Sá fortsätter det sedan i samma stil. "Godmorning Welcome to the happy world".
Mina problem blir väldigt futtiga i jämförelse....

Inga kommentarer: