måndag 21 april 2008

3 dagar kvar

Och min hjärna och jag gár pá knäskálarna.Feta knäskálar.Idag fick jag inte pá mig mina ringar,de enda smycken jag ännu inte övergett.Var i mitt tidigare liv rätt pigg pá att hänga pá mig det mesta,men ju äldre jag blir desto mer bling-bling áker av.Men inte ringarna,men idag var det kört,endast förlovningsringen sitter där den ska. Skorna kom knappt pá heller.Fár väl ta och köpa mig ett par Kalle Anka dojjor,breeeeda tills när jag skall tillbaka till the shop. I wan´t my life back,to late blondie.Sá ,sá är det att vara gravid,och ha ett jobb där du till 80%(om du är gravid,annars 100%) jobbar stáende .....

2 kommentarer:

Sara sa...

Oj, vad jobbigt! Min syrra som precis har fått barn var jättesvullen och fick gå i sin killes skor, men hon tipsade om riktigt tantiga stôdstrumpor! Det ska tydligen hjälpa!

Elin sa...

Stödstrumpor,ja det kanske inte är en dum idé.Man lär sig allt eftersom under graviditeten.