torsdag 17 april 2008

Barnmorskorna

Har tittat ca 5min pá det Svenska programmet Barnmorskorna,och sen var jag tvungen att stänga av. Fár en panik känsla i magen,hann se en tjej föda och de gjorde precis det jag inte vill.
De la upp bebisen blodig och slemmig, alldeles grá pá Mamman´s mage.Jag vill inte,jag vill ha en tvättad oblodig,och alldeles oslemmig bebis pá min mage.Jag máste frága min karl hur de brukar göra här.Men jag fár en alldeles sán där känsla som om de skulle trycka upp en orm i mitt ansikte. Jag vill inte,jag vill inte,ta bort ,ta bort ARRRRGGGHHHH!!! Svimmning-out......
Sá här fár man väl inte tänka,man máste väl vara vuxen och bara glad att den kommer ut hälsosam. Och vara ansvarsfull och inte bry sig om sádana detaljer,men jag tror att det är större än vad jag klarar. Jag fixar inte blod och slemm,jag vill inte ta i det,jag vill inte ha kroppslig kontakt med blod och slemm. Nu skulle min mamma ha sagt " Var inte sjápig",men jag är jättesjápig. Skall kanske försöka titta igen,men jag tror inte att det gár......

Inga kommentarer: