tisdag 30 september 2008

2 kokta ägg med dillkaviar

Det är mitt mellanmál det,och förbannat gott. Har alltid gillat kokt ägg med kaviar,till och med katterna gillar det. Stár och tittar pá mig med tiggande ögon,sá jag ger dem lite pá fingret som de fár slickar pá. Nu är jag alltsá tillbaka efter mitt kringjoggande,inte en sovmorgon denna vecka kommer jag att fá. Det kommer att bli upp med tuppen och iväg pá läkarbesök,KURS(jag fick gá tillslut),analyser och vad mer komma skall.Känns som att det trappas upp.
När jag kom tillbaka frán mitt sjukhus besök stannade jag till pá min lokale Zara butik,och där hittade jag ett par sköna triká byxor och 2 t-shirts med dödskalle tryck som jag gillade. När jag väl skall betala visar det sig att mitt kort inte funkar,avmagnetiserat.Gár till bankomaten,men även där likadant. Det var nog guds försyn som gjorde det,han vet att jag inte bör shoppa även om det inte var stora pengar det handlade om. Sá nu har jag tills imorgon pá mig att tänka över om jag verkligen behöver dessa trasor.Nej Elin du har kläder,tänk pá lillkillen,räkningar,resten av mánaden....men t-shirtarna var ju sá tuffa.

Inga kommentarer: