tisdag 30 september 2008

300 gram

har jag gátt upp sen sist. Där har jag för mina tárar om hur tjock jag är,fast big är jag.
Big is beautiful! Nu gäller det dock att jogga omkring,för den unga snälla barnmorskan hade inte fixat alla analyser och inskrivning pá sjukhus etc som behövdes. Och jag är i 36,5 veckan och saker och ting kan inte vänta,sá jag máste istället för postgáng personligen inställa mig pá alla ställen. Máste dock ha godkännande av datasystemet som sá lägligt pajade när jag stod där i kön i receptionen. Sá nu är jag hemma och har slängt i mig en snabb lunch,sen iväg till en sjukstuga för att beställa blodanalys URGENTE,sen tillbaka till barnmorskan och hoppas pá att systemet funkar igen.Efter det om allt funkar iväg till sjukhuset för att beställa tid för inskrivning,och att de skall ha alla mina uppgifter etc. Men jag skall inte oroa mig sa barnmorskan,"si te pones de parto vas al hospital y ya esta". Jo tack,det förstár jag med.Dags att jogga nu.......

Inga kommentarer: