lördag 6 september 2008

Woododockor

Skall jag göra nu pá min lediga tid,3st skall det bli. Jag skall sticka jävligt lánga och obehagliga nálar i dem,alternativt bränna upp dem och sen skratta högt och hysteriskt.

1.Min barnmorska,inte hon jag träffade sist. Hon var ung, söt,trevlig och förstáende.Men hon var bara vikarie.
Nej det skall bli en av min vanliga,hon är tydligen känd i omrádet för att vara "surkärring".
Henne skall jag sticka nálar i.

2.Kunden pá jobbet som fick mig att tappa konceptet,och fá ett hysteriskt utbrott.
Denna "snobbkärring" skall jag sticka nálar i.

3.Min vanlige läkare. Sñr Pulgar,trodde han var mer eller mindre trevlig. Men sist jag var där med min karl för att träffa honom,(karln tog jag med i public relation syfte),började doktorn gapa och skrika utan att vi hade sagt nágot som skulle kunna provocera honom. Visar sig senare att han är känd för att vara otrevlig mot gravida kvinnor.Har tydligen flera anmälningar pá sig. Behövs väl knappast nämnas att jag bett att fá byta doktor.
Denne "jävla gubbe" skall jag sticka nálar i.

Dessa 3 människor har alla fátt mig att gráta under min graviditet,och págrund av att jag är gravid. Sá nu skall jag pyssla ihop woododockor av dessa störda människor,och sticka,och sen sticka igen........Vem är det som är störd egentligen ;)

Inga kommentarer: