onsdag 20 februari 2008

Chockad

Gjorde om testet idag,det kom ut positivt,linjen var inte stark,men det var helt klart 2 linjer.
Sen var jag tvungen att rusa iväg och gá pá kurs i jobbet. Har inte riktigt kunnat ta till mig vare sig kursen,eller detta att jag är gravid. Jag är nollställd,min man är överlycklig,och jag är bara trött.
Sá mycket att oroa sig för,sá mycket att planera. Har som tur var nu 8 dagars ledigt,sá förhoppningsvis kan jag ta till mig detta,och glädjas. Som man bäddar fár man ligga....

2 kommentarer:

Viktoria Löwenthal sa...

OJ IJ!! Grattis!! Eller?

Ska få upp länkar, no probs.

Kram

Elin sa...

Jo,jag är glad. Men sá trööött...
Sen oroar jag mig en del för hur det kommer att bli sen.Eller inte,är pá nágot vis nollställd.
Vet inte om jag förklarar mig bra.
Tack sá mycket.Nu skall jag försöka sussa lite.
Kram