söndag 3 februari 2008

Äntligen en riktigt bra film

Min man skulle iväg och se en fotbollsmatch,men var sá gullig att han sa att "om du vill sá hyr jag en film till dig,som du kan se medans jag är borta". Bra idé tyckte jag ,och bad han hyra en romantisk drama film. Häromdagen ság vi,Die Hard 4,och Los 4 fantasticos(De 4 superhjältarna). Inte dáliga rullar,jag kan ocksá gilla action,bara inte Steven Seagal är med.
Náväl han hyrde ialla fall en otroligt bra film till mig som pá Spanska heter " El velo pintado"= The painted veil,med Naomi Watts,och Richard Norton. Underbar film,som fár en att tro pá kärleken,ni bör verkligen se den. Tyvärr dör Richard Norton pá slutet,och jag gillar inte att mina hjältar pá film dör. Tycker att de kan fá lida,men sedan skall det sluta lyckligt,de har redan fátt genomgá sá mycket under filmens gáng(och jag med). Att jag tycker att det skall fá en "Happy Ending". Jaha, sá har jag tagit bort det nöjet för er att se den filmen,det var inte riktig meningen.
Tror att den nog är sevärd ändá,sorry.

Inga kommentarer: