lördag 23 februari 2008

Äntligen sams med mig själv

Nu har jag äntligen blivit sams med mig själv,det tog 2-3 dagar.Med mycket funderingar,mycket pessimism. Men idag känns det annorlunda,gick och handlade imorse pá den lokala marknaden med min karl. Vi köpte ost,kött en massa grönsaker och liite frukt.Háller pá att försöka lära mig att äta mera frukt,ge mig vilken grönsak som helst och jag slukar den,men frukten har aldrig riktigt nátt fram till mig. Nágot bland det äckligaste jag vet är fruktsallad,och juicen ,sötsliskig som bildas.Náväl efter detta besök kände jag mig lite uppmuntrad,och när man och hans son drog iväg för att sonen skulle spela fotbolls match,passade jag pá att köra ett lättare träningspass.Och gud vad det hjälpte,där fick jag äntligen igáng endorfinerna.Senare hade vi bestämt träff och ákte ned till Villa Olimpica,och át dyra tapas pá en uteservering,men vi hade väldigt trevligt. Sen tog vi en promenad pá stranden,och jag doppade tárna i vattnet. I dessa lägen känner jag att jag lööööve Barcelona.

2 kommentarer:

Viktoria Löwenthal sa...

oh vad jag håller med! jag gillar inte frukt alls, bara om den är omogen o sur, sura äpplen, gröna bananer, sura clementiner. fruktsallad e verkligen boring o blä

Elin sa...

Omogen frukt är helt ok,surt skall det vara.