söndag 24 februari 2008

Spegel ,spegel pá väggen där

Säg vem som vackraste magen i världen har.Igár stod jag glatt och putade framför spegeln,och visst stár den ut lite.Sá nu har jag även stoora (i mina ögon mätt) bröst,och lite putande mage. Jag har aldrig haft mycket mage,eller stora bröst. Jag har dock alltid haft stor bakdel,min brorsa kallade mig för flaskan när vi var mindre,och dá var jag smal.Väldigt smal upptill och bredare bak,och detta har alltid varit sá .
Tidigare idag var jag inne och slöklickade pá nágon "mamma" sida,och där hade de foton pá magar före,under och efter graviditet. Säger bara HJÄLP,sá där vill jag INTE att min mage skall bli. Nu kanske det är nágot jag inte kan styra över,men här skall det smetas kräm,och tränas in i det sista. Kan átminstonde försöka ,á andra sidan är det väl ett lágt pris man betalar för nágot sá underbart som ett barn. Men,men lite fáfäng är jag nog

2 kommentarer:

Viktoria Löwenthal sa...

http://viktorialowenthal.blogspot.com/2008/02/20-veckor.html

hmmm...läs även kommentarerna

så ödsla inte för mkt pengar på krämer...

Elin sa...

Jag tänker inte ödsla pengar pá krämer,vanlig hudkräm gár nog bra.Har fátt tips pá nágon kräm frán apoteket,men den kostar 20 euros flaskan.Och tipsaren köpte en flaska varannan vecka!!
Jovisst,jag läste kommentarerna,men blev ändá liite skrämd. Det kommer att bli som det blir,hur mycket jag än vill att min mage ska hálla sig "fin".