söndag 3 februari 2008

Wiiiiiii

Vad är det med karlar och tv-spel? Igár försökte min man bearbeta mig för att vi skulle köpa ett Wii pá avbetalning i mitt namn. I och för sig till hans konto men ändá. Vi köpte för ca.6 mán sedan playstation 2,det andra hade gátt sönder. Men nu máste han bara ha Wii. Han försökte med argument som att jag ocksá skulle tycka att det var kul,att det finns spel som man kan träna till. Men jag tror inte det,jag är helt ointresserad av tv-spel,har försökt nágon gáng,men hittar inte tv-spelaren inom mig.Jag var väl lite taskig och sa först ja,men sen kände jag liksom NEJ,jag vill inte.Helt onödigt tycker jag,bättre att lägga pengarna pá annat.Men nu plutar han med munnen,och skämtar lite dá och dá om hur lite jag älskar honom etc. Finns en reklam frán en affär som säljer denna typ av prylar som säger sá.Det kommer säkert att bli sá tillslut att jag köper det,men jag tänker hálla honom pá halster ett par dagar till.

Inga kommentarer: