fredag 22 februari 2008

No money,no funny

Igár var jag bara hemma,var sááá trött. Sá idag hade jag tänkt gá och fixa frillan,och handla in lite mat.Ja egentligen behövs det inte sá mycket,men min killes son kommer i helgen och vi behöver köpa lite extra grejjer. Men nu fár han inte lön förräns imorgon,sá jag kan inte göra ngt.
Kanske städa det jag inte städade igár. Hade ocksá tänkt köra ett lättare träningspass,känner att jag behöver röra pá mig. Kanske även en promenad senare,lite luft med en massa avgaser är ju aldrig fel.Skall nog även ta och prova det där med att länka och se hur det gár....
Pá mándag kommer jag att kunna spendera en massa pengar,men inte att rekommendera. Igár ringde de mig frán ett kreditkorts bolag,och sa att pá mándag kommer mitt kort.Vill dock inte hamna i nágon fälla,men kan vara bra att ha i nödfall.Som sagt No money,no funny.

Inga kommentarer: