måndag 25 februari 2008

Varför kan de aldrig hálla tiden?

Jag sitter här och väntar sedan imorse pá att de skall komma och lämna mitt kreditkort. Inte för att jag är sá vansinnigt sugen pá att de skall komma,utan för att jag har lovat att vara hemma.
De skulle komma innan klockan 14,men strax innan ringde de och pástod att min adress inte existerar. Nähä,jag kanske har ett konstigt uttal,men har även skrivit in till min ansökan med accent och allt,och sá vitt jag vet sá bor jag där jag bor. Men detta är inte första gángen folk som ska leverera saker,eller komma och laga,inte kommer när de har sagt att de skall komma.
Sá nu sket jag i att träna för att inte öppna svettig,och nu visar det sig att de inte kommer att leverera förräns ikväll. Om de nu hittar min icke existerande adress.

Inga kommentarer: