fredag 18 juli 2008

DONDE TENEMOS LA GORDITA!!???

Har gjort ett test idag "Sullivan",de kollade sockret,(min blodsockernivá). Tycker inte att det var sá farligt som jag hört andra pástá,man fár dricka en slags syrup. Sen väntar man en timma,och sen blodprov.
Det jobbiga enligt andra skall tydligen vara syrupen,men jag har druckit äckligare drinkar än denna syrup och inte spytt. De kom och frágade efter en halvtimma hur jag mádde,och om jag behövde spy.Men jag mádde bra,satt och läste en asdálig bok och väntade pá att de skulle suga ur mitt blod. Han som sedan gjorde det var en väldigt flörtig man i 50-ársáldern,som istället för att ropa upp mitt namn när det var min tur ropade " Donde tenemos la gordita!=Var har vi tjockisen"? Eftersom det var bara jag kvar förstod jag att det var mig han ropade pá. När han sen fick se mig säger han "vaya que preciosidad" och klappar mig pá kinden. Och när det kom fram att jag är Svenska dá blev han helnöjd.Sá nu var hans dag gjord,jag blev mest helt ställd. Vad säger man liksom?

2 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

I det läget hade jag spytt. Amen!

Elin sa...

Jag stirrade mest med stora ögon och sa ingenting,men tänkte pá dig efterát.Förstod att du inte skulle gilla honom ;)