lördag 5 juli 2008

Har jag tagit mig

vatten över huvudet? Studierna verkar vara mer än vad jag väntat mig. Hade tänkt mig att läsa en timma varje dag innan /efter jobb,men sá slut som jag nu är i Rea tider ser det ut som den lediga dagen fár ägnas át att plugga. Fortfarandde ingen ersättare för miss Italy,och det bádar inte gott vare sig för företaget eller mig. Igár började jag nästan hyperventilera vid ett tillfälle,när du har 5 olika personer som skall ha skor,en som vill betala,en som vill ha annan storlek. In pá lagret klättra pá stegen leta skor,leka akrobat och hänga dig i hyllor för att ná en viss produkt,skjuta tunga ládor framför dig för att komma fram. Fortsätter det sáhär och jag inte fár hjälp kan de säga "bye,bye Elin",átminstonde tills de har anställt en person till.

Va och klippte och slinga mig häromdagen,de slingade även mitt ögonbryn. Sen när de skulle klippa topparna och bara ta "un dedo",tycker jag det verkar som att hon tog hela handen som mátt. Men det var 2 snälla och söta unga tjejer,sá jag klagade inte. Tänk att man kan säga sá "unga",vad är jag själv dá,en tant? Nu behöver jag i alla fall inte gá tillbaka pá ett tag,och har áterigen fátt bekräftat att jag inte gillar att gá till frisören.

1 kommentar:

KARLAVAGNEN sa...

En bild? Var rädd om dig!