lördag 26 juli 2008

Om jag vore Spansk ung kille

skulle jag ständigt hänga nere vid playan,Barceloneta. Det är fullt med glada oskyldiga ,blonda guiris där. Igár var vi där vid kvällskvisten för att ta en promenad,fortfarande smockfullt med folk. Och om jag vore ny i Barcelona skulle jag hänga ungefär vid Villa Olimpica,där har de satt upp volleybollnät och en massa muskulösa killar som flexar,spelar volleyboll och nágon form av fotbolls volley. Bara som recreation för ögonen....
Barceloneta som strand är inget att rekommendera,när vi kom hit för ca 10ár sedan var det fortfarande ok. Men nu är det skitigt,och enligt mitt kärringtycke alldeles för mycket folk.
Vad lätt livet var när man var ny i stan,nu ser man inte alltid skogen för alla träden. Det var ständig fest,ständig utgáng,ständigt nya människor,ständigt nya killar(om man ville).

Inga kommentarer: