torsdag 17 juli 2008

Lite mer än en vecka

borta frán jobbet,och det har hänt grejjer. Omstrukturering i toppen,chefernas positioner byter namn. Nu heter de typ blabla management istället för arbetsledare. Nya chefspositioner har uppfunnits,sá nu fattas det personer för de lägre niváerna. Min sektion skall tillhöra en annan,jag skall fá ny chef? Hade kunnat vara läge om man hade velat göra mindre karriär att anmäla intresse nu,men jag sitter inte direkt i position just nu för att ens ha sádana tankar. Skall tillbaka till jobbet nästa vecka,och sen utgár jag ifrán att jag har 1 mánad högst 2 kvar att jobba.
Fan jag är redan stressad,även om det inte borde páverka mig allför mycket pá min nivá. Gud vilket trákigt inlägg,men det är lite av vad mina tankar upptas av just nu. Har fortfarande 5dgrs frist,men sen är det dags igen........

2 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Ta inte ut det i förskott. Lev i nuet. Andas och njut av att sova siesta, gå till beachen eller vad som helst!

Elin sa...

Zzzzzova är nágot jag gjort rätt mycket dessa dgr,börjar väl vakna till nu och det är dá dessa tankar börjar. Skall försöka ta det med ro.