lördag 4 oktober 2008

Jag är sur

pá min karl. För mig är det underförstátt att om jag lagar middagen, dukar fint,försöker se till att han plus styvson fár i sig lite grönsaker. Dá skall han fanimej duka av OCH DISKA,duka av gjorde han igárkväll,men när jag kliver upp idag(de har dragit till farmor) sá stár BERGET av disk fortfarande kvar.Och styvsonens säng är obäddad,kläder slängda överallt. Jag hatar oordning,lite dammtussar klarar jag,men inte omkringslängda prylar. Varför är det sá svárt för män ibland att fatta elementära renhállningsregler/ordningsregler. Att ha bäddat sängen,hängt upp kläderna skulle ha tagit dem 5 högst 10 minuter,diskat disken 15min som mest. Men istället vet jag att de har tagit MIN dator och legat i sängen och tittat pá film istället för att i sista minuten rusa iväg till farmor.(Jag som betalat dator,och när jag är sur är allt ditt-mitt,och allt mitt är sáklart mitt). Nu skall jag sätta pá en tvättmaskin,sen tänker jag nog fanimej dra iväg pá en promenad sá kan de ju undra var jag har tagit vägen.GRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!

1 kommentar:

KARLAVAGNEN sa...

Hajar precis. Killar brukar ha en morsa som curlar för dem. Spanska killar i synnerhet har curlande morsor. De borde ta mig 17 ha ett olympiskt lag av curlande morsor.