torsdag 16 oktober 2008

Nágot i görningen

Vaknade vid 06.00 i morse av att jag hade mensvärksliknande värk i ryggen och magen.
Jag vet att detta är tecken pá att nágot är pá gáng. Men jag lág där och tänkte" inte nu lillen,vänta en vecka till",tillslut väckte jag min karl som fick massera min rygg och mage. Jag tog en Gelocatil(paracetamol) och hoppades pá att det skulle gá över. Karln blev orolig och tyckte vi skulle áka till sjukhuset,men jag kände att "sá farligt är det inte". Men vi ringde i alla fall tillslut,och de tyckte att jag skulle komma in. Men jag var fortfarande inte övertygad,och har faktist inte ákt.Men det gör inte heller ont längre. Fick däremot en jättelust att kliva upp för att diska,och byta lakanen plus sätta pá tvättmaskinen. Nágot som aldrig brukar hända mig kl.07.00,och speciellt inte om jag bara sovit ca 3 timmar.
Det är definitivt nágot pá gáng,även om det inte blir idag.......

4 kommentarer:

Viktoria Löwenthal sa...

UUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

WOW!! Quiina ilusio!!

ja ja, det kan ju gå många måååånga dagar till (men vem vet, du kanske är på bb JUST NU!!!)

stor kram

KARLAVAGNEN sa...

Spännande! Vi avvaktar!

Elin sa...

Nä det har inte blivit nágot än,men snart kommer han nog...det var falskt alarm,eller kanske snarare förlarm.

Sevilana sa...

Herreguuuud så coolt Elin, snart kommer lill killen!!!
Tänker på dig massor och önskar dig all lycka och styrka. Närmare sagt er.

PUSS Lena