söndag 26 oktober 2008

Svärmor

har sagt i sin förvirring att hon har sett váran son. Inatt ság hon honom,han är brun i hyn men har blont hár. Min karl berättar pá telefon för mig att han försökt förklara att det är omöjligt för att han har inte kommit ut än. Men hon ger sig inte,hon har sett honom och hört han gráta.
Jag är lite vidskeplig och undrar om han kommer att se ut sá? Kanske har hon rätt,kanske kan hon nu i sin sjukdom och förvirring "se".
Själv har jag drömt om jättesköldpaddor som jag var tvungen att äta upp ráa.Varje dag under en hel vecka,frukost,lunch och middag.Jag var jätteäcklad,men hade inget val...

3 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Äsch, oroa dig inte! Fundera inte så mycket. Det kommer ut ett litet barn med mörkt hår förmodligen. Mörka drag brukar dominera (såsom ögon, hårfärg etc).

Sköldpaddorna, kan det vara för att du känner dig rå dvs öm och som att du rör dig sakta och kanske klumpigt?

Kraaam!

Anonym sa...

Han kommer bli helt bedårande! Men huvudsaken är att allt går bra och att ni mår bra efteråt.

Det ska bli galet kul att bli tia!

Elin sa...

Vet inte riktigt hur jag skall tolka sköldpaddorna,men säkert ligger det nágot i att jag är lángsam etc. Och utseendet pá den lille spelar ingen roll,men det skulle onekligen vara intressant om han kom ut lite mörk,fast blond.
Det visar sig,huvudsaken är som sagt att allt gár bra.
Kram